“Dzień dobry TVN” wygrywa z “Pytaniem”, ale traci widzów
Magazyn “Dzień dobry TVN” cieszy się większą popularnością niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Poranny magazyn TVN stracił jednak widzów w porównaniu do ub.r., a morning show Dwójki ich zyskał.
Nadawany między 8.30 a 10.55 program “Dzień dobry TVN” oglądało w okresie od 3 stycznia do 8 kwietnia br. średnio 641 tys. widzów, co dawało stacji 15,23 proc. udziału w grupie 4+ i 18,17 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej magazyn śledziło 685 tys. osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,14 proc. i 18,47 proc.
Z kolei średnia widownia konkurencyjnego “Pytanie na śniadania” Dwójki (emisja od 8.30 do 10.50) w okresie od 3 stycznia do 8 kwietnia br. wyniosła 619 tys. osób, a udział uplasował się na poziomie 14,91 proc. w 4+ i 12,10 proc. w 16-49. W analogicznym okresie ub.r. średnia oglądalność programu była niższa i wyniosła 611 tys. osób przy udziale wynoszącym 14,37 proc. i 12,66 proc.
Spadek oglądalności zanotowała też nadawana o 6.00 w Jedynce “Kawa czy herbata?”. Dotąd w 2011 roku przyciągała średnio 417 tys. widzów, podczas gdy rok wcześniej jej oglądalność wynosiła 520 tys. osób. Trzeba dodać jednak, że w 2010 roku magazyn nadawany był nie tylko od 6.00 do ok. 8.00, ale miał też część nadawaną między 8.25 a 8.45, której w tym roku już nie ma.
Dni powszednie | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
01-01-2011 - 08-04-2011 | ||||
DZIEN DOBRY TVN | TVN | 640 858 | 15,23% | 18,17% |
PYTANIE NA SNIADANIE | TVP2 | 618 872 | 14,91% | 12,10% |
KAWA CZY HERBATA | TVP1 | 417 061 | 22,43% | 16,36% |
01-01-2010 - 09-04-2010 | ||||
DZIEN DOBRY TVN | TVN | 684 518 | 16,14% | 18,47% |
PYTANIE NA SNIADANIE | TVP2 | 611 042 | 14,37% | 12,66% |
KAWA CZY HERBATA | TVP1 | 520 165 | 23,96% | 19,78% |
Najpopularniejszy odcinek magazynu “Dzień dobry TVN” w analizowanym okresie nadano 6 stycznia br., czyli w dniu Święta Trzech Króli. Obejrzało go ponad milion widzów.
Najchętniej oglądane wydanie “Pytania na śniadanie” miało 814 tys. widzów (emisja 25 stycznia br.), zaś topowy odcinek “Kawy czy herbaty?” przyciągnął 570 tys. widzów (pokazano go 8 marca br.).
Dzień dobry TVN – top 10 | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
06-01-2011 | 1 101 918 | 14,58% |
27-01-2011 | 818 901 | 16,83% |
03-02-2011 | 799 866 | 17,59% |
23-02-2011 | 772 739 | 16,02% |
07-01-2011 | 764 610 | 16,19% |
24-01-2011 | 758 139 | 16,32% |
15-02-2011 | 740 874 | 16,32% |
03-01-2011 | 738 191 | 16,89% |
02-03-2011 | 726 606 | 18,05% |
21-01-2011 | 726 314 | 17,61% |
Pytanie na śniadanie – top 10 | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
25-01-2011 | 814 173 | 18,02% |
14-02-2011 | 801 814 | 17,07% |
16-02-2011 | 778 376 | 17,48% |
18-02-2011 | 748 339 | 17,05% |
27-01-2011 | 743 937 | 15,23% |
01-02-2011 | 739 753 | 16,73% |
07-02-2011 | 727 640 | 16,93% |
03-03-2011 | 723 597 | 17,74% |
31-01-2011 | 719 445 | 15,69% |
03-01-2011 | 710 478 | 16,36% |
Kawa czy herbata? - top 10 | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
08-03-2011 | 569 868 | 25,76% |
03-03-2011 | 551 260 | 23,35% |
04-03-2011 | 547 906 | 23,69% |
02-03-2011 | 538 539 | 24,86% |
01-03-2011 | 534 227 | 23,11% |
11-03-2011 | 528 696 | 26,34% |
10-03-2011 | 497 360 | 22,56% |
09-03-2011 | 481 251 | 23,31% |
07-03-2011 | 476 665 | 23,80% |
21-03-2011 | 475 575 | 23,20% |
Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry TVN” wygrywa z “Pytaniem”, ale traci widzów