Filmowe sałaty w spotach sponsorskich Fit&Easy (wideo)
Ruszyła kolejna telewizyjna kampania reklamowa gotowych mieszanek sałat Fit&Easy (produkowanych przez Green Factory Holding), tym razem oparta na krótkich spotach sponsorskich. Akcję przygotowały studio Mucha Film i dom mediowy Five Media.
Animowane spoty sponsorskie Fit&Easy pokazują produkty tej marki w roli widzów na sali kinowej oraz słynnego lwa z czołówki wytwórni Metro-Goldwyn Mayer. Klipy są emitowane przy wybranych programach i filmach w TVN oraz kanałach tematycznych Grupy TVN.
Poprzednio mieszkanki warzyw i sałat były reklamowane w telewizji jesienią ub.r. (zobacz szczegóły).
Obecna kampania zaczęła się 17 kwietnia i potrwa miesiąc.
Spoty przygotowało studio Mucha Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.
Dołącz do dyskusji: Filmowe sałaty w spotach sponsorskich Fit&Easy (wideo)