Grupa Żywiec odcina się od reklam Lay's Strong
Grupa Żywiec poinformowała, że nie ma nic wspólnego z kampanią reklamową chipsów Lay's Strong. Akcja przebiega pod hasłem "Należy popić piwem" nawiązującym do marki kontrolowanej przez tę firmę.
Grupa Żywiec, zarządzająca marką piwa Strong, poinformowała w specjalnym oświadczeniu, że nie ma jakiegokolwiek związku z chipsami Lay's Strong i ich telewizyjną kampanią reklamową, dlatego nie ponosi za nie odpowiedzialności. Firma wyraziła swoje stanowisko, ponieważ w akcji zawarte są elementy, takie jak czcionka i kolorystyka nazwy Lay's Strong oraz hasło "Należy popić piwem", nasuwające takie skojarzenia.
"Reklama chipsów Strong emitowana jest przed godziną 20, niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla dzieci. Grupa Żywiec S.A. jako firma odpowiedzialna społecznie nie realizuje produkcji reklam ani ko-produkcji z produktami skierowanymi i dostępnymi dla osób nieletnich" - zaznacza Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec odcina się od reklam Lay's Strong