SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” (wideo)

Colian rozpoczął letnie działania reklamowe dla marki wafelków Grześki. Kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” promuje wafle bez polewy. Działania przygotowano we współpracy z Pure Play, Initiative i Kolterman Media Communications.

Od 1 czerwca ruszył pierwszy etap kampanii Grześków - w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Reklam prezentuje wafelek w wakacyjnej odsłonie, odchudzony o polewę czekoladową.

Dopełnieniem będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.

Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications. Marketer nie podaje, czyjego autorstwa jest kreacja spotu.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl