SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Olszański w rządowej kampanii „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę” (wideo)

Pod hasłem „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę” rozpoczęła się ogólnopolska kampania  Ministerstwa Rozwoju promująca efekty wykorzystania środków z Funduszu Szwajcarskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Celem kampanii jest zbudowanie wśród mieszkańców Polski świadomości tego, że w swoim życiu codziennym doświadczają pośrednich bądź bezpośrednich korzyści z projektów realizowanych ze wsparciem Funduszu Szwajcarskiego. Dzięki przyznanym środkom w ciągu ostatniej dekady wdrożono niemal 2 tys. inicjatyw, w tym szereg kampanii i programów profilaktycznych poruszających takie problemy społeczne, jak m.in.: bezpieczeństwo w ruchu drogowym, walka z otyłością, przeciwdziałanie uzależnieniom i zapobieganie zakażeniom HCV.

W spotach kampanii wykorzystana została formuła programu telewizyjnego utrzymanego w konwencji reporterskiej.

Do współpracy przy kampanii zaproszono Michała Olszańskiego z „Magazynu Expressu Reporterów” (TVP2), który odwiedzał miejscowości objęte wsparciem, spotykał się z beneficjentami i dociekał, jak zrealizowane projekty zmieniły życie Polaków. Jego autorytet i popularność mają dodatkowo wzmocnić wiarygodność prezentowanego przekazu.

Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiada za opracowanie strategii kampanii i jej realizację. Agencja wyprodukowała 6 spotów ogólnopolskich emitowanych na antenach TVP, TVN, Polsatu i internecie oraz 4 spoty regionalne, targetowane pod kątem województw Polski południowo-wschodniej, które otrzymały największe wsparcie z Funduszu Szwajcarskiego. Powstały również spoty radiowe oraz kreacje outdoroowe (citylighty, billborady oraz reklamy zewnętrzne na komunikacji miejskiej). W ramach projektu zaplanowano także szereg działań PR m.in. ekspozycję wystawy multimedialnej w 20 lokalizacjach w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia 2017 roku.

Autorem scenariuszy spotów jest Piotr Płachecki z Fabryki Komunikacji Społecznej, zaś za ich realizację odpowiedzialny był Jacek Szymański jako reżyser oraz Arek Stani w roli operatora.

Dołącz do dyskusji: Michał Olszański w rządowej kampanii „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę” (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
wstyd
odpowiedź
User
ja
wstyd
odpowiedź
User
misiek
szmaciarstwo
odpowiedź