'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl
"Super Express" opracował pakiety reklamowe łączące papierowe wydanie tej gazety z jej serwisem internetowym se.pl. Taka oferta zapewnia większy zasięg kampaniom.
Wprowadzone w połowie czerwca pakiety reklamowe łączące papierowe wydanie "Super Expressu" z jego serwisem internetowym se.pl noszą nazwy Premium, Standard i Economy. Każdy z nich obejmuje powierzchnie gazetowe junior page, cała strona i moduły 3x3 oraz internetowe boxy śródtekstowe i skyscrapery w opcjach od 50 do 200 tys. odsłon. Wszystkie pakiety są skierowane zarówno do reklamodawców ogólnopolskich, jak i regionalnych. Przy opracowywaniu tej oferty biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu" współpracowało z internetowym domem mediowym IDMnet, który zajmuje się w niej pakietami specjalnymi i optymalizacją kampanii.
- Crossowanie mediów drukowanych z internetowymi pozwala dotrzeć do dodatkowych 85 proc. użytkowników witryny Se.pl, którzy nie czytają wydania gazetowego "SE" - uzasadnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnet. - Wykorzystanie pakietów w kampanii pozwala na zwiększenie zasięgu w grupach celowych, a także wzbogaca przekaz reklamowy - dodaje.
Dołącz do dyskusji: 'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl