Zmienione „To & Owo” z „Pakietem premium”
Tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się we wtorek 1 września br. poszerzy się o dodatkowe materiały pod nazwą „Pakiet premium”. Zajmą one miejsce części omówień programów telewizyjnych.
W piśmie zwiększy się ilość treści poświęconych gwiazdom, filmowi i zjawiskom show-biznesu, a także zagadnieniom dotyczącym technologii oraz świata telewizji kablowej i satelitarnej. Natomiast rekomendacje programów podzielone zostaną wyraźnie na kategorie jak np. rozrywka, dokument, sport czy seriale.
Cena magazynu nie ulega zmianie i nadal wynosić będzie 1,99 zł. Najnowsze wydanie liczyć będzie 108 stron.
Wprowadzeniu na rynek nowej formuły „To & Owo” towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i Grupy TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów - MEC.
Podobne zmiany przeszedł też „Tele Tydzień”, który od numeru z 31 sierpnia br. ukazuje się z dodatkowymi materiałami pod hasłem „Tele Tydzień Plus”.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „To & Owo” w I półroczu br. wyniosła 347 167 egz.
Dołącz do dyskusji: Zmienione „To & Owo” z „Pakietem premium”