Reklama 2024-10-21
1

Producent Ramy i Flory rozszerza współpracę z UM

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) stworzyła w swoich strukturach kolejny międzynarodowy hub - to efekt rozszerzenia współpracy z Upfield, właścicielem marek takich jak Flora, Rama, ProActiv, Violife, Delma i Kasia.

Agencja UM został agencją mediową Upfield po wygranym w 2023 roku globalnym przetargu.

– Wraz z rozpoczęciem współpracy z Upfield w Polsce otrzymaliśmy też zadanie utworzenia struktur hubowych do obsługi mediowej marek koncernu na innych europejskich rynkach. Uruchomienie nowego hubu oznacza, że odpowiadamy teraz za działania komunikacyjne Upfield na 5 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Grecji – mówi Michał Jasiński, managing director UM Poland & CEE.

Upfield jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja konsekwentnie umacnia swoją ofertę hubową i pracuje już w takim modelu z Dyson (regiony CEE i CES), KenVue (region CEE), H&M (20 rynków Europy Wschodniej + Turcja) i Froneri (7 rynków CEE). Według rankingu RECMA, UM ma największy w Polsce zespół odpowiadający za realizację działań dla klientów na zagranicznych rynkach.

 

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: UM, Mediabrands, Upfield, Rama, Flora

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas