Tygodniki telewizyjne tracą, “Teleprogramy” najbardziej
W styczniu br. wszystkie tygodniki z programem tv zanotowały spadki sprzedaży względem 2010 roku największy z nich dotknął pisma “Teleprogramy”. Wśród dwutygodników tv straciły tytuły Bauera, a zyskał jedynie “Ekran TV”.
Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w styczniu br. wyniosło 1 055 428 egz., czyli o 8,9 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 448 850 egz. (spadek o 10,8 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 223 505 egz., notując spadek o 9,9 proc.
Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w styczniu br. zmalał względem stycznia 2010 roku o 23,6 proc. do 36 278 egz.
Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w styczniu 2011 roku było o 10 proc. niższe niż rok wcześniej.
ZKDP | styczeń | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 1 055 428 | 1 158 137 |
To & Owo | 448 850 | 503 171 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 223 505 | 248 046 |
Tele Max | 217 051 | 239 665 |
Super TV | 212 837 | 241 344 |
Program TV | 151 099 | 156 254 |
Imperium TV | 104 772 | 128 363 |
Teleprogramy | 36 278 | 47 493 |
Najpopularniejszym dwutygodnikiem z programem TV w pierwszym miesiącu br. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 368 255 egz., czyli o 5,6 proc. mniej niż w styczniu 2010 roku. Pozycję wicelidera zajął ze znacznie niższym wynikiem 193 792 egz. magazyn “TV 14” (Wydawnictwo Bauer), notując największy spadek wśród dwutygodników, wynoszący aż 36,2 proc.
Wzrost zanotował jedynie zajmujący trzecie miejsce “Ekran TV” (Press-Media), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 77 905 egz. i było wyższe o 36,6 proc. niż w styczniu 2010 roku.
ZKDP | styczeń | |
Dwutygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Świat | 368 255 | 390 120 |
TV14 | 193 792 | 303 864 |
Ekran TV | 77 905 | 57 023 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, “Teleprogramy” najbardziej