SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki telewizyjne tracą, “Teleprogramy” najbardziej

W styczniu br. wszystkie tygodniki z programem tv zanotowały spadki sprzedaży względem 2010 roku największy z nich dotknął pisma “Teleprogramy”. Wśród dwutygodników tv straciły tytuły Bauera, a zyskał jedynie “Ekran TV”.

Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w styczniu br. wyniosło 1 055 428 egz., czyli o 8,9 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 448 850 egz. (spadek o 10,8 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 223 505 egz., notując spadek o 9,9 proc.
 
Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w styczniu br. zmalał względem stycznia 2010 roku o 23,6 proc. do 36 278 egz.

Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w styczniu 2011 roku było o 10 proc. niższe niż rok wcześniej.

ZKDPstyczeń
Tygodniki20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Tele Tydzień1 055 4281 158 137
To & Owo448 850503 171
Magazyn Telewizyjny Kurier TV223 505248 046
Tele Max217 051239 665
Super TV212 837241 344
Program TV151 099156 254
Imperium TV104 772128 363
Teleprogramy36 27847 493

Najpopularniejszym dwutygodnikiem z programem TV w pierwszym miesiącu br. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 368 255 egz., czyli o 5,6 proc. mniej niż w styczniu 2010 roku. Pozycję wicelidera zajął ze znacznie niższym wynikiem 193 792 egz. magazyn “TV 14” (Wydawnictwo Bauer), notując największy spadek wśród dwutygodników, wynoszący aż 36,2 proc.

Wzrost zanotował jedynie zajmujący trzecie miejsce “Ekran TV” (Press-Media), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 77 905 egz. i było wyższe o 36,6 proc. niż w styczniu 2010 roku.

ZKDPstyczeń
Dwutygodniki20112010
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Tele Świat368 255390 120
TV14193 792303 864
Ekran TV77 90557 023


 

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, “Teleprogramy” najbardziej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czarne, opadające ramiączko
no i co że sprzedaże spadają, co was to obchodzi, grunt że wręczałam tele kamery i mam zdjęcie z Tomkiem
odpowiedź
User
rude
Bezsensowne napchanie wypchanych kabz niemieckich kapitalistow za nieekologiczną telemakulaturę przez nieswidomych Polakow. Smieciarze Europy. Cale szczescie to sie zmienia.
odpowiedź
User
edzia
Oj, nieładnie tak zazdrościć Kasi zdjęcia z Tomkiem. Wstydźcie się, sierściuchy i kelnerki! I martwicie się o siebie. Godzina prawdy nadchodzi!
odpowiedź