Prasa 2014-02-20
3

„Mam Ogród” w tydzień sprzedał ponad 150 tys. egz.

Shutterstock.com Shutterstock.com

Nowy miesięcznik ogrodniczy „Mam Ogród” (Phoenix Press) w pierwszym tygodniu obecności na rynku sprzedał się w liczbie 150 tys. egz.  - wynika z prognoz wydawcy.

„Mam Ogród” ukazał się 12 lutego br. w nakładzie 200 tys. egz. Wydawnictwo zdecydowało o dodruku nakładu pierwszego numeru o dodatkowe 70 tys. egz. Nie ustalono jeszcze, jaki będzie nakład numeru marcowego.

Miesięcznik „Mam Ogród” liczy 68 stron i kosztuje 2,50 zł. Magazyn ma charakter poradnikowy i jest adresowany do posiadaczy ogrodów i działek (więcej na ten temat).

Wprowadzenie pierwszego numeru na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu RMF FM oraz prasie (czasopisma z portfolio Wydawnictwa Bauer i Phoenix Press).

Autor: łb

Więcej informacji: Mam Ogród

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas