W czwartek 31 października br. został wyemitowany przez “Puls Biznesu” premierowy odcinek podcastu motoryzacyjnego „Autoportret". Tytuł zaczął ostatnio stawiać mocniej na formaty podcastowe.
Prowadzącym podcast został Marcin Bołtryk, dziennikarz od 1998 r. związany z redakcją „Pulsu Biznesu". Bołtryk we wrześniu br. został Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.
Kolejną premierą, planowaną na listopad br., będzie podcast o nieruchomościach. Poprowadzi go dziennikarka Anna Gołasa, od 2011 r. publikująca w „Pulsie Biznesu" najważniejsze wiadomości od deweloperów budujących mieszkania, biura, hotele, centra handlowe i magazyny.
Nowa propozycja “PB”
Podcasty te, podobnie jak codzienny podcast “PB BRIEF”, który wystartował 17 października, są częścią nowej strategii podcastowej „Pulsu Biznesu".
- Chcemy, żeby w naszej ramówce był codzienny podcast informacyjny i kilka podcastów tematycznych emitowanych co tydzień. Pracujemy także nad tym, żeby w weekendy udostępniać słuchaczom podcasty long read, zawierające nagrania naszych magazynowych reportaży przygotowywanych w ramach w sekcji PB Po godzinach - przekazał mediom Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu" i członek zespołu podcastowego.
Czytaj także: Kolejne transfery do “PB”
“PB BRIEF” to poranny program gospodarczy z syntetyczną dawką najważniejszych wydarzeń dnia i eksperckimi rozmowami na tematy, którymi żyje rynek. Audycję prowadzi Marcin Dobrowolski, a podcast jest dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.